برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403

شرکت ۵۳۰ خبرنگار در اولین  یادواره شهدای رسانه در قم

 خادم گفت: حضور خبرنگاران از تمام کشور فرصت خوبی است که مزیت های فرهنگی و مذهبی قم را به کشور معرفی کنیم ودر این راستا برنامه  حضور در حرم حضرت معصومه (س) و قم گردی و دیدار مراجع را خواهیم داشت.

به گزارش حمیّت نیوز (حمنا)؛ در این جلسه رسول خادم مدیر شرکت یاران همایش گستر کریمه بعنوان برگزار کننده یادواره تجلیل از  شهدای رسانه کشور و  مسابقات فوتسال خبرنگاران  در قم، در مورد برگزاری این برنامه فرهنگی ورزشی توضیحاتی داد.

وی  گفت: که تعداد 231 شهید رسانه در سطح کشور داریم که از این تعداد 2 شهید از استان قم میباشد.

 خادم گفت: که برای اجرای این برنامه قرار است 530 خبرنگار به قم بیایند که  حضور این تعداد خبرنگار خود نشان دهنده اهمیت و بزرگی کار است.

وی گفت: که حضور خبرنگاران از تمام کشور فرصت خوبی است که مزیت های فرهنگی و مذهبی قم را به کشور معرفی کنیم ودر این راستا برنامه  حضور در حرم حضرت معصومه (س) و قم گردی و دیدار مراجع را خواهیم داشت.


خادم گفت: که قرار است مسابقات فوتسال توسط شبکه های استانی پوشش داده شود که همین امر فرصت خوبی است که قم در سطح کشور معرفی و مطرح گردد. 

در ادامه خادم از فرماندهی انتظامی استان درخواست مساعدت در موضوعات  انتظامی ، راهور  در برگزاری این همایش و مسابقات ورزشی را مطرح کردند که مورد استقبال فرماندهی محترم نیروی انتظامی استان قرار گرفت.

تاریخ: 1402/9/17
موضوع: استانها
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی صبح پنجشنبه در یادواره شهدای خاندان و ۹ شهید استانداری مازندران به تظاهرات دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا ...

دولت سیزدهم ۱۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای تکمیل متروی قم اختصاص داده است

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم، سید محمد آقامیری در بازدید از پروژه متروی قم با بیان اینکه دولت مصمم است موضوعات ...

رئیس جمهور بر تکمیل پروژه نیمه‌کاره مونوریل قم تاکید دارد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم، سیدمحمد آقامیری  در حاشیه بازدید از پروژه مونوریل قم در گفت‌‌وگویی اظهار ...

فعالان بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ سید محمدآقامیری در اولین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی درسالجاری افزود:گشایش اقتصادی، تسریع چرخه اقتصادی کشور، حمایت از بخش تولید ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز